Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Ibu bapa dipinggir kerana wang

Posted:

SERDANG - Kebanyakan ibu bapa sanggup berkorban apa sahaja demi memastikan anak-anak mereka mendapat perlindungan dan penjagaan yang terbaik.

Lesen jual rokok tak jadi 1 Sept.

Posted:

PUTRAJAYA – Kerajaan semalam menetapkan pendirian untuk tidak menguatkuasakan lesen kepada peniaga yang menjual rokok kepada orang ramai buat masa ini meskipun mempunyai peruntukan untuk berbuat demikian.

Honda Jazz, EX5 kongsi nombor daftar sama

Posted:

KUALA LUMPUR - Mengelirukan. Demikianlah yang berlaku ke atas sebuah kereta Honda Jazz yang berkongsi nombor pendaftaran JJF 9305 dengan sebuah motosikal Honda EX5.

Memey bawa selimut, tilam

Posted:

KUALA LUMPUR - Saksi keenam kes perbicaraan khalwat Norman Hakim dan Memey Suhaiza memberitahu Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur di sini semalam bahawa dia melihat wanita itu membawa selimut, tilam dan cadar hampir setiap hari selama lapan bulan sebelum ditangkap khalwat.

'Jutawan Lebanon' kena hukum

Posted:

KUALA LUMPUR - 'Jutawan Lebanon', Elie Youssef Najem dijatuhi hukuman penjara enam tahun lima bulan oleh Mahkamah Majistret di sini semalam bagi dua tuduhan menipu dan satu tuduhan menyalahgunakan pas lawatan lima tahun lalu.

Insurans balik raya RM6, RM20

Posted:

KUALA LUMPUR – Kira-kira 6 juta umat Islam yang akan pulang ke kampung halaman untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini berpeluang mendapat perlindungan insurans.

Kisah pencarian Ali difilemkan

Posted:

KUALA TERENGGANU – Kisah pencarian seorang askar Melayu bernama Ali oleh pasangan suami isteri warga Vietnam yang pernah menjadi pelarian di Pulau Bidong dekat sini sekitar tahun 1979 dan 1980 akan dijadikan sebuah filem dokumentari.

Bazar Ramadan dilanda ribut, dua peniaga maut

Posted:

JASIN – Dua peniaga bazar Ramadan di Stadium Jasin di sini maut akibat ditimpa payung gerai yang berterbangan setinggi tiang lampu 40 meter dalam kejadian ribut semalam.

DRB-Hicom, Volkswagen keluar model CKD di Pekan

Posted:

KUALA LUMPUR - DRB-HICOM Bhd. (DRB-HICOM) dan Volkswagen AG memeterai memorandum persefahaman (MoU) semalam untuk bekerjasama memasang dan mengeluarkan kenderaan Volkswagen di Malaysia.

0 ulasan:

Catat Ulasan