Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Emosi filem PCK

Posted:

BELUM sembuh sepenuhnya, doktor telah menasihatkan aktor Singapura, Gurmit Singh untuk tidak datang ke Malaysia untuk aktiviti mempromosikan filem terbarunya, Phua Chu Kang The Movie. Namun, Gurmit tidak mahu mengecewakan peminatnya.

Nostalgia Jamil Sulong

Posted:

MELANGKAU usia 60 tahun mengerah kudrat di daerah seni, tiada lain dimahukan oleh penggiat seni veteran, Datuk Jamil Sulong atau lebih akrab disapa Pak Jamil selain berehat dan menghabiskan hayatnya bersama isteri, Datin Rosnani Jamil serta seisi keluarga.

Zaiton Sameon sedar diri

Posted:

20 tahun dulu, nama penyanyi Zaiton Sameon berada di puncak namun, kemalangan ngeri yang meragut nyawa anak tunggalnya Azirwan Abu Bakar (ketika itu berusia 13 tahun) pada 21 Februari 1990 di Batang Kali, Selangor secara tiba-tiba menggelapkan dunia Zaiton.

Bunga keracunan makanan

Posted:

SUDAH memasuki usia lapan bulan hamil, Bunga Citra Lestari nampaknya teruja menyambut kehadiran anak sulungnya dengan Ashraf Sinclair pada Oktober ini.

Marshanda rahsia tarikh nikah

Posted:

PASANGAN kekasih Marshanda dan Ben Kasyafani nampaknya menjalani ibadah puasa dalam suasana gembira. Apa lagi mereka akan bernikah nanti. Lantas banyak aktiviti mulia di bulan Ramadan dilakukan mereka bersama-sama.

0 ulasan:

Catat Ulasan