Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Tekanan memuncak

Posted:

LONDON – Tekanan kini menghantui pemain badminton Malaysia menjelang Kejohanan Dunia yang bermula di Paris, Perancis hari ini hingga 29 Ogos nanti.

Presiden umum pelantikan hari ini

Posted:

TEKA-TEKI mengenai pelantikan pengerusi dan timbalan pengerusi bagi 17 jawa- tankuasa tetap dalam Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) bagi penggal 2010- 2014 bakal terjawab hari ini.

Nicol mahu pertahan Terbuka HK

Posted:

SETELAH dinobatkan sebagai juara dalam lima kejohanan anjuran Persatuan Pemain Skuasy Wanita Antarabangsa (Wispa) tahun ini, ratu skuasy negara dan pemain No. 1 dunia, Datuk Nicol Ann David (gambar) berazam untuk mempertahankan gelaran juara pada Terbuka Hong Kong yang dimenanginya sejak 2006.

Karnival Boling Merdeka kembali

Posted:

KARNIVAL Boling Merdeka bersama keluarga kembali mengisi agenda sambutan Hari Kemerdekaan 2010 di Sunway Megalanes, Sunway Pyramid pada 30 Ogos ini.

Zamri bergaya dalam hujan

Posted:

CHENNAI, India – Hujan membawa rahmat kepada pelumba negara, Mohd. Zamri Baba apabila muncul juara Perlumbaan 1 kate- gori SuperSports 600cc pada pusingan 4 Kejuaraan Motosikal Asia Petronas yang berlangsung di Litar Lumba Madras, India semalam.

Chelsea macam dalam aksi 'PS'

Posted:

LONDON - Chelsea seolah- olah beraksi seperti dalam permainan 'konsul PlayStation (PS)'.

Gallas akhirnya jadi milik Spurs

Posted:

LONDON - Bekas kapten Arsenal, William Gallas akhirnya melengkapkan perpindahan ke kelab musuh setempat, Tottenham Hotspur.

Dua gol Eto'o julang Inter Milan

Posted:

MILAN - Samuel Eto'o meledakkan dua gol untuk membantu Inter Milan menjulang trofi keempat tahun ini selepas menang 3-1 ke atas AS Roma pada aksi Piala Super Itali di San Siro kelmarin.

Schumacher tidak sabar berlumba di Litar Spa

Posted:

LONDON - Meskipun dikenakan penalti 10 petak ke belakang, Mi- chael Schumacher (gambar) masih teruja untuk melakukan yang terbaik pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Belgium hujung minggu ini.

Federer mudah ke babak final

Posted:

MASON, Ohio - Pemain No. 2 dunia, Roger Federer meniti laluan mudah untuk mara ke perlawanan akhir se- lepas membenam pemain Cyprus, Marcos Baghdatis 6-4, 6-3 pada aksi separuh akhir Kejohanan Tenis Cincinnati Masters kelmarin.

0 ulasan:

Catat Ulasan