Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


'Bukan ganjaran wang semata-mata'

Posted:

KEJAYAAN Sazali Samad (gambar) merangkul gelaran Mr. Asia kali ketujuh pada Kejohanan Bina Badan Multi Asia di Teheran, Iran minggu lalu mencetuskan rasa kurang senang segelintir pemerhati serta peminat sukan tanah air.

'Kuda tua' Chelsea membara buru gelaran

Posted:

LONDON - Salamon Kalou meramalkan Chelsea sekali lagi mampu melakarkan kejayaan musim ini .

Balotelli hampiri Manchester City

Posted:

LONDON - Penyerang Inter Milan, Mario Balotelli se makin hampir menjadi milik Manchester City.

Ujian pertama Mancini bermula

Posted:

MANCHESTER, England - Tugas berat menanti Roberto Mancini apabila Manchester City berkunjung ke Totten- ham Hotspur pada aksi sulung Liga Perdana England malam ini.

Ibrahimovic bakal lakar sejarah baru

Posted:

LONDON - Manchester City telah menawarkan Zlatan Ibrahimovic kontrak empat tahun bernilai £96 juta (RM476 juta) dengan gaji hampir £500,000 (RM2.5 juta) seminggu.

Lima pelayar TLDM terpilih ke Sukan Asia

Posted:

LIMA pelayar telah dipilih untuk menggalas cabaran negara pada Sukan Asia 2010 di Guangdong Ocean Sports Training Centre (GOSTC) Shanwei, China bermula 12 hingga 27 November depan.

Boling padang tidak popular

Posted:

ENTAH mana silapnya, sukan boling padang seakan-akan di pandang sepi oleh masyarakat di negara ini.

Senna pertahan tindakan Massa

Posted:

LONDON - Pemandu muda Hispania Racing, Bruno Senna mempertahankan tinda- kan pemandu Ferrari, Felipe Massa yang memberi laluan kepada Fernando Alonso untuk memintas- nya sebelum muncul juara pada perlumbaan Grand Prix (GP) Jerman bulan lalu.

Madras janjikan saingan sengit

Posted:

SELEPAS aksi menarik dipamerkan di Litar Sentul, Indone- sia sebelum ini, kesemua pelumba SuperSports 600cc dan Underbone 115cc akan beraksi pada Pusingan 4 Kejuaraan Motosikal Asia Petronas (ARRC) di Litar Lumba Motor Madras, Chennai, India bermula 20 hingga 22 Ogos ini.

KDE masih boleh berbangga

Posted:

BIARPUN tidak setanding dengan kelab-kelab renang hebat yang lain di negara ini, Kelab Renang Darul Ehsan (KDE) masih ada sebab untuk berbangga.

0 ulasan:

Catat Ulasan