Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Roslinda, Hup Wei jadi sandaran

Posted:

HARAPAN untuk menyaksikan kilauan pingat dalam acara olahraga pada dua temasya sukan terbesar tahun ini sekali lagi digalas dua atlet sensasi negara, Roslinda Samsu dan Lee Hup Wei.

Rajagobal tarik nafas lega

Posted:

SKUAD kebangsaan memulakan kem latihan bulan Ramadan di Wisma FAM, Kelana Jaya malam kelmarin yang bakal diakhiri dengan kemungkinan menentang skuad kebangsaan Oman di Doha, Qatar pada 3 September depan.

Boling dunia: Malaysia raih perak

Posted:

MALAYSIA berjaya meraih pingat perak dalam acara berpasangan pada Kejohanan Boling Lelaki Dunia di Dream Bowl Palace, Munich semalam.

Zamri belum mahu menyerah

Posted:

PELUMBA negara, Mohd. Zamri Baba belum mahu menyerah meskipun melalui prestasi yang agak 'terumbang-ambing' musim ini.

Ozil sah jadi milik Real Madrid

Posted:

BERLIN - Mesut Ozil tidak akan turun beraksi untuk Werder Bremen pada perlawanan pertama playoff Liga Juara-Juara menentang Sampdoria pada awal pagi esok selepas bintang Jerman itu sah akan berhijrah ke Real Madrid dengan bayaran perpindahan 15 juta euro (RM60.9 juta).

Neymar terus diburu Chelsea

Posted:

LONDON - Pemain Santos, Neymar akan membuat keputusan dalam masa terdekat sama ada dia akan menyelesaikan perpindahan bernilai £24 juta (kira-kira RM118.5 juta) ke Chelsea atau sebaliknya.

'Kuda tua' julang United

Posted:

LONDON - Pengurus Manchester United, Alex Ferguson memuji persembahan dua tonggak berpengalaman sku- ad kendaliannya itu, Paul Scholes dan Ryan Giggs.

Mascherano, Inter tiada jodoh

Posted:

LONDON - Impian perancang Liverpool, Javier Mascherano untuk menyarung jersi Inter Milan berke- mungkinan besar tidak akan menjadi kenyataan.

Woods masih No. 1 dunia

Posted:

MILWAUKEE, Wisconsin - Tiger Woods masih lagi kekal sebagai pemain golf No. 1 dunia, namun dia mungkin terlepas kejohanan terpenting dalam kariernya.

Red Bull tetap pasukan terbaik

Posted:

LONDON - Bekas pemandu Formula Satu (F1), Gerhard Berger menjelaskan, Red Bull adalah pasukan pilihan untuk memenangi gelaran dunia tahun ini meskipun mereka kehilangan mata ekoran kesilapan sendiri.

0 ulasan:

Catat Ulasan