Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Askar Israel hina tahanan Palestin

Posted:

BAITULMUQADDIS - Gambar-gambar seorang askar wanita Israel yang bergambar bersama sekumpulan tahanan Palestin yang bergari dan mata mereka ditutup dengan kain menimbulkan kecaman hebat di Israel kelmarin.

60 maut semasa Ramadan di Iraq

Posted:

BAGHDAD - Seorang pengebom berani mati semalam meletupkan dirinya berhampiran sebuah ibu pejabat pengambilan askar baru di sini menyebabkan 60 orang terbunuh dan 125 yang lain cedera sekali gus merupakan angka korban tertinggi dalam bulan Ramadan setakat ini.

Jolie rancang lawat mangsa banjir Pakistan

Posted:

ISLAMABAD - Aktres terkenal Amerika Syarikat (AS), Angelina Jolie kelmarin merayu masyarakat antarabangsa membantu 20 juta mangsa banjir di Pakistan yang kini berdepan dengan risiko malapetaka dahsyat dalam sejarah negara itu.

Michael Douglas hidap barah tekak

Posted:

LOS ANGELES - Aktor legenda Hollywood yang pernah memenangi Oscar, Michael Douglas akan menjalani rawatan kemoterapi dan radiasi selama dua bulan selepas doktor menemui ketumbuhan di kerongkongnya, lapor sebuah akhbar semalam.

Isteri bunuh suami jutawan kerana curang

Posted:

SURREY - Seorang isteri di Britain sanggup membunuh suaminya yang merupakan jutawan dan peminat kereta Ferrari dengan sebuah tukul, menurut sumber seperti yang dilaporkan sebuah akhbar semalam.

Ikan kap legenda mati di Britain

Posted:

CANTERBURY - Ramai pemancing di Britain berkabung apabila seekor ikan air tawar terbesar di negara itu ditemui mati terapung di Tasik Conningbrook di Chilham di sini baru-baru ini, lapor sebuah akhbar semalam.

Bot mirip ikan jerung

Posted:

REDDING - Seorang jutawan di Amerika Syarikat (AS), Rob Innes memasarkan bot mirip ikan jerung putih dengan harga sekitar AS$93,476 (RM295,153), lapor sebuah akhbar semalam.

Jadi terkenal selepas marah perogol

Posted:

LINCOLN, Amerika Syarikat - Seorang abang mangsa rogol di Alabama, Antoine Dodson tidak menyangka apabila barisan ayat yang diucapkan ketika ditemu ramah oleh stesen televisyen menjadi sensasi dan popular di laman YouTube, lapor sebuah akhbar semalam.

Klip anggota polis menari jadi popular

Posted:

BANGKOK - Sekumpulan anggota polis pelancongan lelaki Thailand yang menari tarian jaz dan menggoyangkan pinggul telah menjadi sensasi di laman YouTube di Internet.

Lawat 20 stadium EPL dalam tempoh 14 jam

Posted:

LONDON - Dua orang peminat bola sepak mencipta rekod tersendiri apabila mereka melawat semua 20 stadium yang menjadi tempat perlawanan kelab bola sepak Liga Perdana Inggeris (EPL) hanya dalam tempoh 14 jam, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan