Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Malaysia kejutkan Korea Selatan

Posted:

SKUAD bola sepak kebangsaan membuktikan mereka kini wajar untuk terus digeruni apabila berjaya mengejutkan skuad Olimpik Korea Selatan 1-0 pada aksi persahabatan di Stadium Nasional, Bukit Jalil petang semalam.

Kita mampu bersaing - Rajagobal

Posted:

"SKUAD Malaysia begitu bersemangat untuk mencipta kemenangan dan sebab itulah mereka menang. Itu sahaja yang boleh saya katakan."

Ancelotti tampil pertahan Cole

Posted:

LONDON - Pengurus Chelsea, Carlo Ancelotti tampil memberi penjelasan yang Ashley Cole akan terus kekal di Stamford Bridge.

Menezes jurulatih baru Brazil

Posted:

BRASILIA - Mano Menezes (gambar) telah dinamakan sebagai jurulatih baru Brazil bagi menggantikan Dunga yang dipecat selepas pasukan negara itu terkandas pada suku akhir Piala Dunia 2010.

'Guti' tinggalkan Real selepas 15 tahun

Posted:

MADRID - Pemain tengah, Jose Maria 'Guti' Gutierrez (gambar) bakal meninggalkan Real Madrid selepas 15 tahun bersama kelab gergasi Sepanyol itu.

City buat rombakan besar-besaran

Posted:

LONDON - Kelab terkaya di dunia, Manchester City dilaporkan merancang untuk melakukan penjualan pemain secara besar- besaran pemain.

UiTM juara Liga IPT

Posted:

SEPERTI diduga, pasukan Universiti Teknologi Mara (UiTM) muncul juara Kejohanan Bola Sepak Liga IPT 2010 edisi pertama apabila mengalahkan pasu- kan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) 3-0 pada perlawanan akhir di Stadium UiTM, Shah Alam malam tadi.

Sukan Asia keutamaan Azlan

Posted:

SELEPAS menjulang gelaran Terbuka Malaysia CIMB kelmarin, Mohd. Azlan Iskandar kini menumpukan perhatian kepada Sukan Asia di Guangzhou, China, yang akan berlangsung pada November depan.

Ferrari tawan GP Jerman

Posted:

HOCKENHEIM, Jerman - Pemandu Ferrari, Fernando Alonso dan rakan sepasu- kannya, Felipe Massa mencatat kemenangan 1-2 pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Jerman semalam.

Sukan: Kerjasama dua kementerian dipertingkat

Posted:

KEMENTERIAN Pelajaran dan Kementerian Belia dan Sukan akan mempertingkatkan kerjasama untuk menggalakkan lebih ramai pelajar melibatkan diri dalam bidang sukan di negara ini.

Tengku Abdullah, Annuar gandingan mantap

Posted:

KHAIRY JAMALUDDIN secara terbuka menyatakan sokongan kepada Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah dan Tan Sri Annuar Musa untuk mengisi dua jawatan Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) pada pemilihan kepimpinan baru badan induk bola sepka negara itu minggu depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan