Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Kelantan belum putus asa

Posted:

KELANTAN tetap mengharapkan keajaiban dalam usaha memintas Selangor ketika saingan Liga Super sudah hampir menutup tirai.

Saingan enam penjuru

Posted:

PERTANDINGAN enam penjuru bagi merebut dua jawatan Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) bakal disaksikan pada Kongres FAM Ke-47 yang akan berlangsung 31 Julai ini.

Malaysia juara ASG 2010

Posted:

KONTINJEN negara merampas takhta kejuaraan Sukan Sekolah-Sekolah Asean (ASG) daripada Thailand setelah mengumpul 45 emas pada kejohanan yang berakhir semalam.

Sivachandran juara NS Masters

Posted:

HUJAN di penghujung aksi tidak menjejaskan aksi mantap pemain profesional negara, S. Sivachandran yang menepati ramalan untuk juara Kejohanan Golf Jemputan Negeri Sembilan Masters 2010.

Henry ingin kembali ke Emirates

Posted:

NEW YORK - Thierry Henry menyatakan hasratnya untuk kembali ke Arsenal selepas pengembaraan di Amerika Syarikat berakhir.

Terry bakal disingkirkan

Posted:

LONDON - Fabio Cannavaro menyatakan bahawa John Terry bakal disingkirkan daripada skuad England kendalian Fabio Capello pada musim depan.

Essien temui semula sentuhan gol

Posted:

LONDON - Michael Essien beraksi buat kali pertama sejak Disember lalu kembali menemui sentuhan jaringan.

Webber mahu dilayan secara adil

Posted:

LONDON - Mark Webber menegaskan, dia tidak mahu melihat rakan sepasukannya, Sebastian Vettel dianggap sebagai pemandu kedua pasukan Red Bull pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Jerman pada Ahad ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan