Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Skuad Oranje dianugerah pingat

Posted:

AMSTERDAM - Pemain-pemain Belanda diberikan pingat kehormatan negara oleh Perdana Menteri, Jan Peter Balkenende di kediaman rasmi beliau semasa sambutan kepulangan pasukan itu sebagai naib juara Kejohanan Bola Sepak Piala Dunia 2010 dari Afrika Selatan di sini semalam.

82 anggota polis cedera

Posted:

BELFAST - Para pemimpin politik dan ketua keselamatan wilayah Ireland Utara semalam mengecam militan-militan nasionalis Ireland kerana mencederakan 82 anggota polis dalam rusuhan selama dua malam sejak kelmarin yang tercetus semasa satu perarakan tahunan yang dilakukan oleh penduduk Kristian bermazhab Protestan.

Wanita jual barang kosmetik RM19.3j

Posted:

LEICESTERSHIRE - Seorang wanita, Rebekah Testar berusia 42 tahun yang menjual produk kecantikan dari rumah ke rumah dan memulakan pekerjaannya itu sebagai hobi separuh masa untuk memperoleh pendapatan bagi persediaan menyambut Krismas kini telah berjaya menjadi kaya, lapor sebuah akhbar semalam.

Kereta 'ditelan' lubang

Posted:

TAMPA, Florida - Seorang wanita, Sandy Burnham terkejut apabila dia mendapati keretanya hilang akibat ditelan sebuah lubang besar di kawasan letak kereta di flat kediamannya pada waktu pagi, lapor sebuah akhbar semalam.

Kerja paling busuk di dunia

Posted:

LEICESTER - Sekumpulan pekerja profesional menggali timbunan bahan buangan yang berbau busuk setinggi bas sembilan tingkat untuk dialihkan dengan menggunakan penyodok di dalam terowong kumbahan di bawah Dataran Leicester, London, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan