Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Pemandu bebal punca kemalangan

Posted:

KUALA TERENGGANU - Sikap bebal pemandu yang sengaja melanggar pelbagai peraturan jalan raya dikenal pasti menjadi punca utama peningkatan kadar kemalangan di negara ini.

Pelajar sekolah dilacurkan

Posted:

MELAKA - Banyak sindiket pelacuran yang dibongkar oleh polis lazimnya melibatkan wanita warga China, Thailand dan Filipina tetapi di negeri ini lain pula ceritanya apabila pihak berkuasa menumpaskan sindiket persundalan membabitkan pelajar sekolah menengah.

Tajaan biasiswa JPA untuk pelajar cemerlang diteruskan

Posted:

KUALA LUMPUR - Kerajaan masih meneruskan penajaan biasiswa Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) kepada pelajar cemerlang lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2009 untuk melanjutkan pelajaran di dalam dan luar negara pada peringkat ijazah pertama.

Awang Afrika perdaya andartu

Posted:

KUALA LUMPUR - Kegiatan jahat dua lelaki Afrika yang giat memperdayakan wanita berusia terutama andartu dengan berpura-pura ingin menghantar bungkusan mengandungi barangan berharga sebagai tanda cinta terbongkar apabila kedua-duanya ditahan di Jalan Ampang di sini baru-baru ini.

Curi di Melaka, tangkap di PD

Posted:

MELAKA - Bukan calang-calang wanita apabila dia sekali lagi telah mencetuskan suasana panik dengan melarikan sebuah kereta jenis Proton Waja milik Jabatan Perdana Menteri (JPM) dalam satu kejadian di Batu Berendam di sini kelmarin.

Mayat ditemui berkecai atas rel

Posted:

KLANG - Sama ada mabuk atau bunuh diri, polis kini sedang menyiasat penemuan mayat seorang lelaki yang ditemui berkecai di landasan Stesen Komuter, Teluk Pulai di sini pagi semalam.

Kereta curi dieksport ke Dubai

Posted:

SHAH ALAM - Polis berjaya membawa pulang 24 kenderaan curi bernilai hampir RM1.26 juta yang diterima daripada pihak kastam Dubai untuk diserahkan kepada pemilik asal di negara ini atau pihak insurans terbabit.

Keputusan MUET diketahui esok

Posted:

KUALA LUMPUR - Keputusan peperiksaan Malaysian University English Test (MUET) pertengahan 2010 akan dikeluarkan Khamis ini.

Penjelasan belum diterima

Posted:

KUALA LUMPUR - Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan belum menerima sebarang penjelasan daripada pengurusan pasar raya Carrefour ekoran laporan media mengenai rangkaian pasar raya Perancis itu akan menutup operasi di Malaysia, Thailand dan Singapura.

Myvi edisi khas untuk wanita

Posted:

KUALA LUMPUR - Memiliki kereta yang sinonim dengan perwatakan wanita menjadi impian pemandu wanita di negara ini, tetapi tidak banyak syarikat pengeluar kereta yang memberi tumpuan untuk memperkenalkan model kereta bersesuaian untuk kumpulan berkenaan.

0 ulasan:

Catat Ulasan