Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


KOAM rayu dua slot ke Asian All Stars

Posted:

KESATUAN Olahraga Amatur Malaysia (KOAM) yang bimbang dengan kekurangan atlet yang layak ke Sukan Komanwel dan Sukan Asia, akan meminta Persatuan Olahraga Amatur Asia (AAA) menambah dua lagi slot untuk atlet Malaysia menyertai Kejohanan Asian All Stars di New Delhi, India pada 29 dan 30 September depan.

Nicol semakin hampiri gelaran

Posted:

RATU negara, Datuk Nicol David terus meniti laluan mudah untuk mara ke saingan separuh akhir Kejohanan Skuasy Kebangsaan TC Malaysia di Pusat Skuasy Nasional, Bukit Jalil semalam.

AON perkenal jersi baru United

Posted:

REKAAN terbaru jersi kelab Liga Perdana England, Manchester United akhirnya didedahkan kepada umum di seluruh dunia semalam dengan memaparkan logo penaja baru mereka, AON menggantikan penaja sebelum ini, AIG.

Hodgson jumpa Torres

Posted:

LONDON - Pengurus Liverpool, Roy Hodgson akan meninggalkan kem latihan skuad The Reds buat seketika bagi mengadakan perbinangan dengan penyerang sensasinya, Fernando Torres (gambar).

Mancini sanggup belanja besar demi City

Posted:

LONDON - Roberto Mancini telah mempertahankan tindakan pihak pengurusan Manchester City yang sanggup berbelanja besar dalam pembelian pemain baru.

Hoki: Pemain muda nampak matang

Posted:

JURULATIH hoki negara, Stephen van Huizen kagum dengan prestasi lima pemain baru yang dipanggil menyertai skuad senior dalam Kejohanan Empat Penjuru di Dalian, China baru-baru ini.

Messi pujuk Fabregas

Posted:

LONDON - Bintang Barcelona, Lionel Messi memberi satu lagi tamparan baru kepada Arse- nal apabila mendesak Cesc Fabregas menyertainya di Nou Camp.

Maradona dapat tawaran

Posted:

BUENOS AIRES - Diego Maradona (gambar) dilapor telah diberi tawaran kontrak selama empat tahun untuk terus membimbing skuad kebangsaan Argentina.

Ambrose raja pecut ASG 2010

Posted:

ATLET negara, Ambrose Jilom muncul atlet terpantas pada Kejohanan Sukan Sekolah-Sekolah ASEAN (ASG) pada hari pembukaan acara trek dan padang di Kompleks Sukan Bukit Jalil semalam.

Silva tak sabar julang Manchester City

Posted:

LONDON - David Silva (gambar) tidak sabar lagi untuk membawa Manchester City beraksi dalam kempen Liga Juara-Juara buat kali pertama dalam sejarah kelab itu.

0 ulasan:

Catat Ulasan