Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Fail bocor dedahkan kelibat Osama

Posted:

WASHINGTON - Beberapa fail sulit tentera Amerika Syarikat (AS) mengenai perang di Afghanistan yang disiarkan di laman web WikiLeaks mendedahkan maklumat bahawa Ketua Al-Qaeda, Osama Bin Laden pernah bermesyuarat di beberapa buah kampung di antara Pakistan dan Afghanistan pada 2006.

Pesawat kargo Jerman terbelah dua

Posted:

RIYADH - Sebuah pesawat kargo milik syarikat penerbangan Jerman, Lufthansa terbakar sebelum terbelah dua semasa melakukan pendaratan di ibu negara Arab Saudi, Riyadh semalam, kata seorang pegawai lapangan terbang, Fahd al-Hamoud.

Paris Hilton nafi buat tabik Nazi

Posted:

LOS ANGELES - Selebriti Paris Hilton menafikan dia membuat tabik hormat gaya Nazi semasa berparti di sebuah kapal layar mewah, lapor sebuah akhbar semalam.

Ular dalam mesin basuh

Posted:

EXETER - Seorang ibu di Britain terkejut apabila dia menemui seekor ular sepanjang 1.5 meter melingkar di dalam mesin basuh di rumahnya, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan pengantin baru tertua di Britain

Posted:

LONDON - Seorang lelaki, Henry Kerr menamatkan zaman bujangnya sekali lagi pada usia 97 tahun dengan pasangannya yang berumur 87 tahun, Valerie Berkowitz, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan