Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Manifesto Annuar

Posted:

TAN Sri Annuar Musa ada tiga agenda penting untuk direalisasikan sekiranya dipilih menjawat jawatan Timbalan Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM).

Nicol mahu pertahan gelaran

Posted:

RATU skuasy negara, Datuk Nicol Ann David berazam untuk mempertahankan gelaran juara yang dimenanginya tahun lalu pada Kejohanan Skuasy Terbuka Malaysia CIMB 2010.

Malaysia kecewakan Beijing Guoan

Posted:

SKUAD bola sepak kebangsaan mempamerkan aksi cemerlang apabila mudah menundukkan kelab dari China, Beijing Guoan Talent FC 3-0 pada aksi persahabatan di Stadium Yishun, Singapura malam tadi.

Velodrom Nilai bertaraf dunia

Posted:

MELBOURNE - Kerja-kerja pembinaan sebuah velodrom tertutup bertaraf dunia di Nilai, Negeri Sembilan akan bermula tidak lama lagi.

Guardiola mengalah

Posted:

BARCELONA - Jurulatih Barcelona, Pep Guardiola seakan-akan sudah menyerah kalah dalam misinya mendapatkan khidmat kapten Arsenal, Cesc Fabregas (gambar).

Drogba milik City?

Posted:

LONDON - Penyerang sensasi Chelsea, Didier Drogba dilapor sedang mengadakan perbincangan untuk menyertai Manchester City dengan nilai perpindahan melebihi £20 juta (RM97.5 juta).

Schumi tak akan tinggalkan F1

Posted:

LONDON - Ketua pasukan Mercedes GP, Norbert Haug menegaskan bahawa Michael Schumacher tidak akan mening- galkan perlumbaan Formula Satu (F1) musim depan.

0 ulasan:

Catat Ulasan