Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Bahaya tersembunyi produk 3-in-1

Posted:

KUALA LUMPUR – Penggunaan produk minuman 3-in-1 yang kini menjadi kegemaran masyarakat Malaysia perlu dikawal pengambilannya kerana ia boleh memudaratkan kesihatan jika diambil secara berlebihan.

Dua premis ditutup serta-merta

Posted:

GEORGE TOWN - Sukar dibayangkan apabila masih terdapat premis makanan yang terlalu kotor di Pulau Pinang sehingga mengakibatkan dua daripadanya, masing-masing terletak di Jalan Dato Keramat dan Jalan Macalister diarah tutup serta-merta.

Kakitangan pos dan posmen terima gaji baru hari ini

Posted:

BESUT - Seramai 15,005 kakitangan pos dan 7,200 posmen di seluruh negara akan menikmati gaji baru mulai hari ini.

Suami isteri Iran eksport syabu

Posted:

KUALA LUMPUR - Bau busuk bahan kimia dari sebuah town house mewah yang disewa pasangan suami isteri warga Iran di Sri Hartamas dekat sini terbongkar rahsianya apabila rumah itu diserbu Khamis lalu.

Dua 'Perogol Ampang' didakwa

Posted:

AMPANG - Dua lelaki yang diberi gelaran 'Perogol Ampang' dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini semalam atas dakwaan merogol gadis-gadis bawah umur sejak Ogos tahun lalu hingga Julai baru-baru ini.

Tajaan belajar di Madinah

Posted:

SHAH ALAM - Dua finalis program realiti Imam Muda akan ditaja melanjutkan pengajian di Universiti Antarabangsa Al-Madinah oleh Yayasan Antarabangsa Al-Madinah.

DBKL cipta rekod Piala Dunia

Posted:

KUALA LUMPUR - Perlawanan akhir kejohanan bola sepak Piala Dunia antara Belanda dan Sepanyol membuka laluan kepada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) untuk mencatat nama dalam Malaysia Book of Records.

Peragut peroleh RM2,051 sehari

Posted:

KUALA LUMPUR - Kerjaya sebagai peragut memang lumayan.

Kenderaan berat dilarang masuk lebuh raya

Posted:

KUALA LUMPUR - Kenderaan berat dilarang memasuki tiga lebuh raya di sekitar Lembah Klang dari pukul 6.30 pagi hingga 9.30 pagi mulai 2 Ogos ini bagi mengurangkan kesesakan.

RM8.19 bilion beli saham Parkway

Posted:

KUALA LUMPUR - Integrated Healthcare Holdings Ltd (IHHL), anak syarikat Khazanah Nasional Bhd. (Khazanah) yang berpangkalan di Singapura, telah membuat tawaran untuk membeli semua baki saham yang tidak dimilikinya dalam Parkway Holdings Ltd (Parkway) dengan harga S$3.5 bilion (RM8.19 bilion) atau S$3.95 per satu saham ketika saingannya Fortis Healthcare Ltd.

0 ulasan:

Catat Ulasan