Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Lagi keluarga kulit hitam dapat anak putih

Posted:

MIDDLESBROUGH - Selepas Britain digemparkan dengan kelahiran bayi berkulit putih, Nmachi Ihegboro daripada ibu bapa berkulit hitam, seorang lagi budak berkulit putih daripada keluarga kulit hitam didedahkan oleh sebuah akhbar semalam.

Pemuda Arab dirantai enam tahun kerana dirasuk jin wanita

Posted:

MEKAH - Seorang pemuda Arab Saudi berumur 29 tahun yang dikenali sebagai Turki dirantai di tingkat bawah tanah apartmen selama lebih enam tahun kerana bapanya percaya dia dirasuk oleh jin perempuan yang jahat, lapor sebuah akhbar semalam.

Ulama resah Krisdayanti cium suami orang

Posted:

JAKARTA - Perbuatan penyanyi terkenal, Kris- dayanti mencium kekasihnya, Raul Lemos di depan wartawan pada satu sidang akhbar kelmarin telah mendapat reaksi daripada Majlis Ulama Indonesia (MUI), lapor sebuah akhbar semalam.

Nyaris maut dibunuh gajah

Posted:

COLUMBUS, Amerika Syarikat - Seorang penjaga gajah di sebuah zoo di Ohio, Don Redfox hampir maut setelah dia diserang oleh haiwan itu yang bernama Louie yang mengamuk dengan tiba-tiba, lapor sebuah akhbar semalam.

Mesin cuci badan lembu

Posted:

STOCKHOLM - Sebuah syarikat di Sweden mengeluarkan mesin yang membersihkan lembu mirip mencuci kenderaan, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan