Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Viva Espana!

Posted:

BARISAN bintang Sepanyol diraikan secara besar-besaran oleh rakyat di negara itu selepas kejayaan mereka muncul juara Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Rakyat Sepanyol berpesta

Posted:

MADRID - Sepanyol digegarkan dengan sambutan terhebat pernah diadakan di negara itu semalam.

'Belanda biadap'

Posted:

LONDON - Johan Cryuff menggelar Belanda sebagai biadap selepas aksi kotor yang dipamerkan skuad Oranje itu pada aksi final Piala Dunia 2010 menentang Sepanyol di Stadium Soccer City, Johannesburg awal pagi kelmarin.

Wenger tegur England bergantung pada Rooney

Posted:

LONDON - Pengurus Arsenal, Arsene Wenger menegur pihak pengurusan skuad kebangsaan England agar berhenti mencari bakat-bakat baru yang menyerupai penyerang Manchester United, Wayne Rooney.

Reputasi England kian merudum

Posted:

LONDON - Prestasi England pada kempen Piala Dunia 2010 baru-baru ini adalah aksi paling buruk yang pernah dipamerkan skuad Three Lions itu di pusingan akhir.

Benitez puas hati portfolio baru

Posted:

MILAN - Pengendali baru Inter Milan, Rafael Benitez ternyata gembira kerana dapat kembali menjalankan tugas sepenuhnya sebagai jurulatih.

Hubungan kami baik - Button

Posted:

LONDON - Juara dunia, Jenson Button mendedahkan, dia mempunyai hubungan yang baik bersama rakan sepasu- kannya, Lewis Hamilton.

ASG 2010 singkap tirai

Posted:

PENGANJURAN Sukan Sekolah- Sekolah ASEAN (ASG) mampu memainkan peranan penting dalam meningkatkan pencapaian sukan di rantau Asia Tenggara.

Malaysia, Indonesia tawar diri

Posted:

MALAYSIA dan Indonesia bersedia untuk menawarkan diri menjadi tuan rumah bersama Kejohanan Bola Sepak Piala Dunia pada masa akan datang.

0 ulasan:

Catat Ulasan