Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Van Marwijk mencapai impian

Posted:

CAPE TOWN - Jurulatih Belanda, Bert van Marwijk berjaya melaksanakan tangunggjawabnya dengan cemerlang selepas membawa skuad kendaliannya itu mara ke perlawanan akhir Piala Dunia 2010.

Sneijder sukar gambar kegembiraan

Posted:

JOHANNESBURG - Wesley Sneijder tidak dapat menggambarkan perasaan gembiranya apabila berjaya membantu Belanda melangkah ke perlawanan akhir Piala Dunia 2010.

Forlan berkorban demi Uruguay

Posted:

JOHANNESBURG - Mungkin ramai yang tidak mengetahui ada cerita di sebalik persembahan konsisten yang dipamerkan penyerang Uruguay, Diego Forlan pada aksi separuh akhir menentang Belanda, semalam.

'Kami masih boleh berbangga'

Posted:

JOHANNESBURG - "Pemain-pemain masih boleh berbangga dengan pencapaian mereka."

Real silap buat keputusan

Posted:

CAPE TOWN - Arjen Robben dan Wesley Sneijder membuktikan bahawa Real Madrid telah melakukan kesilapan besar menyingkirkan mereka sebelum ini apabila kedua-duanya beraksi cemerlang untuk membawa Belanda mara ke final Piala Dunia 2010.

Pemain Ghana dapat habuan

Posted:

ACCRA, Ghana - Pemain skuad Ghana akan diberikan anugerah kebangsaan dan wang tunai AS$20,000 (RM64,465) setiap seorang selepas berjaya layak sehingga peringkat suku akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Mancini berdepan tekanan

Posted:

LONDON - Roberto Mancini mungkin akan dipecat sekiranya gagal menghadiahkan gelaran Liga Juara-Juara kepada Manchester City musim depan.

Kelantan agak kehilangan rentak

Posted:

TEMPOH rehat lima minggu dalam saingan Liga Super tidak merencat rentak persembahan Kelantan apabila mudah membenam Negeri Sembilan 1-0 di Stadium Sultan Muhammad ke-IV malam kelmarin, lapor YATIMIN ABDULLAH.

Stadium kosong angkara Piala Dunia

Posted:

KOSONG. Keghairahan peminat tempatan kepada aksi Piala Dunia 2010 yang sedang berlangsung di Afrika Selatan ternyata gagal diterjemahkan di gelanggang sendiri.

Maradona diberi peluang

Posted:

BUENOS AIRES - Presiden Bola Sepak Argentina (AFA), Julio Grondona memberi peluang kepada jurulatih, Diego Maradona bagi memutuskan sendiri mengenai masa depannya bersama skuad tersebut.

0 ulasan:

Catat Ulasan