Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Dokumen sulit dedah nuklear AS-Israel

Posted:

TEL AVIV - Satu dokumen sulit yang didedahkan oleh media Yahudi mengesahkan bahawa Israel dan Amerika Syarikat (AS) memeterai kerjasama nuklear, lapor akhbar Haaretz semalam.

Anak Ronaldo bernilai RM730.3 juta

Posted:

MADRID - Anak lelaki bintang bola sepak antarabangsa, Cristiano Ronaldo (gambar) yang baru lahir kini bernilai £150 juta (RM730.3 juta), lapor sebuah akhbar semalam.

Cuci not AS$1 dengan mesin basuh

Posted:

HARARE - Pelbagai cara digunakan oleh rakyat Zimbabwe untuk mencuci wang kertas Amerika Syarikat (AS) yang kotor termasuk membersihkannya dengan menggunakan mesin basuh.

Nafsu seks wanita pertengahan usia lebih kuat

Posted:

DALLAS – Satu kajian terbaru di Amerika Syarikat (AS) mendapati wanita suka menikmati seks semasa usia mereka menghampiri 40 tahun, lapor sebuah akhbar semalam.

Rooney paling hodoh

Posted:

NEW YORK - Selepas gagal di Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan, penyerang skuad England, Wayne Rooney dipilih sebagai pemain paling hodoh di bumi.

Polis periksa kemaluan Ariel

Posted:

JAKARTA - Polis Indonesia telah melakukan ujian pengecaman fizikal menyeluruh untuk mendapatkan maklumat bagi mengenal pasti pelaku klip video lucah yang membabitkan penyanyi Ariel Peterpan, pengacara Luna Maya dan Cut Tari, lapor sebuah akhbar semalam.

Lohan menangis selepas dihukum

Posted:

LOS ANGELES - Pelakon terkenal, Lindsay Lohan menangis di sebuah mahkamah di sini kelmarin selepas dia dijatuhi hukuman penjara 90 hari kerana melanggar tempoh percubaan yang diberikan dalam kes memandu dalam keadaan mabuk.

Khemah terbesar dunia di Kazakhstan

Posted:

ASTANA - Ibu negara baru Kazakhstan di sini kelmarin dimeriahkan dengan percikan bunga api sempena perasmian Khan Shatyr yang merupakan khemah terbesar di dunia ciptaan arkitek Britain, Norman Foster, lapor sebuah akhbar semalam.

Syiling dua juta euro di lebuh raya

Posted:

ROM - Sebuah trak yang membawa duit syiling sebanyak dua juta euro (RM8.09 juta) terbalik di sebuah lebuh raya tetapi malangnya beberapa orang sempat melarikan 10,000 duit syiling euro (RM40,516), kata polis kelmarin.

0 ulasan:

Catat Ulasan