Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Polis pamer pelacur di tepi jalan

Posted:

GUANGZHOU - Polis China mula bertindak tegas bagi memerangi kegiatan pelacuran di bandar raya ini yang bakal menjadi tuan rumah Sukan Asia XVI pada November depan, lapor sebuah akhbar semalam.

Penjenayah kejam Britain dipenjara

Posted:

LONDON - Seorang hakim sebuah mahkamah jenayah di Britain semalam menjatuhkan hukuman penjara selama dua tahun terhadap salah seorang pembunuh paling kejam yang kini berumur 27 tahun.

Orlando-Miranda kahwin secara rahsia

Posted:

SYDNEY - Pelakon terkenal, Orlando Bloom dan model pakaian dalam Australia, Miranda Kerr berkahwin secara rahsia selepas sebulan bertunang, kata jurucakap gedung beli-belah David Jones, Colette Garnsey semalam.

Krisdayanti minta maaf cium suami orang

Posted:

JAKARTA - Penyanyi terkenal, Krisdayanti meminta maaf selepas dia mencium kekasihnya, Raul Lemos yang merupakan seorang ahli perniagaan dari Timor Leste pada satu sidang akhbar di sebuah restoran, lapor sebuah akhbar semalam.

Kereta rempuh bumbung rumah

Posted:

ROM - Seorang wanita Itali, Maria Rizzo, 34, mungkin tidak akan lupa untuk belajar daripada kesilapan diri apabila keretanya terjunam ke atas bumbung sebuah rumah kerana dia terlupa menarik brek tangan, lapor sebuah akhbar semalam.

Polis Pattaya serbu pesta seks

Posted:

PATTAYA - Polis Thailand melakukan serbuan di tujuh buah lokasi di sini semalam dan menangkap tiga warga asing dan 30 lagi pesalah yang terlibat dengan aktiviti haram termasuk parti seks, lapor akhbar Pattaya Daily News .

Darth Vader rompak bank di New York

Posted:

NEW YORK - Seorang lelaki yang memakai kostum seperti watak dalam filem Star Wars , Darth Vader merompak sebuah bank di sini kelmarin, lapor sebuah akhbar semalam.

Wanita tua jatuh dalam lubang

Posted:

BEIJING - Seorang wanita tua berumur 87 tahun, Wang Lu terjatuh ke dalam sebuah lubang besar semasa berjalan kaki bersama suaminya pada waktu pagi, lapor sebuah akhbar semalam.

Kecoh kelas tarian tiang ajar budak 6 tahun

Posted:

GLASGOW, Scotland - Ramai ibu bapa marah apabila sebuah kelab menawarkan perkhidmatan mengajar kanak-kanak sekolah menari tarian tiang yang sinonim dengan tarian lucah, lapor sebuah akhbar semalam.

Peserta komik puji kecantikan Jolie

Posted:

SAN DIEGO - Kecantikan pelakon Angelina Jolie (gambar) dipuji oleh seorang peserta persidangan komik kelmarin di sini semasa dia mempromosikan filem lakonan terbarunya, Salt .

0 ulasan:

Catat Ulasan