Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Kos kostum RM57 juta

Posted:

SEJAK siri pertama Gossip Girl disiarkan pada tahun 2007, ia menjadi sebuah fenomena apabila mendapat sambutan yang luar biasa daripada para penonton khususnya bagi golongan remaja sehingga mencecah empat juta penonton.

Celcom taja Magika

Posted:

BUKAN senang pada waktu sekarang bagi sesebuah filem untuk meraih syarikat gergasi sebagai penaja utama. Kualiti dan kelainan yang ditampilkan oleh filem Magika bagaimanapun telah mendorong Celcom Axiata Berhad menjalinkan kerjasama dengan KRU Studios dalam menjalankan promosi filem muzikal pertama terbitan produksi tempatan itu.

Adegan bogel Aruna lulus!

Posted:

TINDAKAN bintang jelita Bollywood, Aruna Sheilds berbogel dalam filem Mr. Singh Mrs. Mehta mendapat restu kerajaan India apabila badan penapis filem negara itu telah meluluskan tayangan filem tersebut tanpa menyentuh langsung babak bogel yang membabitkan dirinya.

Fiesta Jom Sihat kutip RM30,000!

Posted:

MERIAH! Hasil kerjasama yang diberikan oleh 14 artis tempatan dalam menjayakan Fiesta Jom Sihat - Hidup Sungguh Bermakna, majlis anjuran Persatuan Ibu Bapa Guru (PIBG), Sekolah Menengah Teknik Tengku Ampuan Afzan (SMTTAA), Bentong, berjaya mengutip wang sebanyak RM30,000.

Rozita bawa siapa tu?

Posted:

DISEBABKAN sering mendengar kehebatan taman tema, Universal Studio pertama di Asia Tenggara yang terletak di Singapura, teman baik Marilyn, Fasha Clara baru-baru ini tidak melepaskan kesempatan mengunjungi destinasi tarikan pelancong tersebut bersama teman lelakinya.

Taufik jadi duta bahasa

Posted:

MARILYN hendak ucapkan tahniah kepada komposer dan penyanyi tampan dari Singapura, Taufik Batisah, 29, yang telah dilantik menjadi Duta Bahasa Melayu sempena Bulan Bahasa 2010 di negara kelahirannya baru-baru ini.

Harapan Malaysia

Posted:

MESKIPUN redAMP 2010 Asean's Best Band Competition hanya sebuah pertandingan muzik tetapi melibatkan pelbagai negara berlainan di ASEAN, secara tidak langsung pertandingan itu tidak ubah seperti satu acara besar yang memperdagangkan kreativiti negara.

0 ulasan:

Catat Ulasan