Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Bukan lagu untuk Noh Hujan

Posted:

RAMAI yang mengenali dia sebagai seorang pelakon. Namun, Ainul Aishah sebenarnya lebih meminati bidang nyanyian berbanding lakonan. Cuma rezeki lebih berpihak kepada dunia lakonan tetapi Ainul tidak pernah melupakan minatnya itu.

Lawak bijak Cho Lam

Posted:

WONG CHO LAM mungkin nama yang agak asing bagi penggemar filem tempatan tetapi jika di tempat asalnya Hong Kong, nama Wong Cho Lam cukup besar.

KRU terbitkan animasi

Posted:

KRU Studios mengumumkan bakal menjalinkan kerjasama dengan Crest Animation Studios Limited (Crest) dari India untuk menghasilkan sebuah filem animasi bertaraf antarabangsa.

Pihak media disisihkan

Posted:

GELENG kepala Marilyn dengar cerita yang satu ini. Teman baik Marilyn, Deena Loreena yang bertugas dan buat liputan majlis perkahwinan seorang artis jelita baru-baru ini meluahkan perasaan tidak puas hati dengan layanan diterima daripada pihak pengantin dan keluarga.

Farouk Hussain nafi menghasut

Posted:

MARILYN ni kalau bab politik bukanlah bijak sangat, tapi kalau ada topik hangat timbul, Marilyn mesti masuk campur sekali. Haa..Ini kisah seorang artis komedi yang dikatakan 'menyerang' kerajaan menerusi lawan sosialnya sepertimana laporan sebuah akhbar tabloid (bukan terbitan Kumpulan Utusan) baru-baru ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan