Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Cari wanita berkarier

Posted:

PASTI ramai yang merasa janggal dengan panggilan nama baru bekas vokalis kumpulan Exist, Ezad Exist kepada Ezad Lazim bukan? Begitu juga pada si empunya diri, dia juga berasa pelik dengan nama itu untuk dikomersialkan pada umum. Namun, baginya, sejak meninggalkan Exist, dia perlu melakukan sesuatu pada nama dan imejnya agar terus menyinar dalam industri seni.

HyunA dieksploitasi golongan dewasa

Posted:

ANGGOTA kumpulan 4minutes, HyunA baru-baru ini dijemput sebagai salah seorang tetamu undangan untuk satu episod program TV, Quiz That Changes The World .

Gabungan indie, komersial

Posted:

TIDAK sekadar memberi peluang kepada para penyanyi bergenre rock seperti Ella, kumpulan May, XPDC dan Amuk, Festival Muzik Menara Kuala Lumpur 2010 yang diadakan selama tiga hari mulai esok, 30 Julai hingga 1 Ogos ini, turut mempersembah grup indie tampil di atas pentas menghiburkan peminat.

Hubungan terlarang aktres remaja

Posted:

TERKEJUT badak Marilyn mendengar cerita seorang teman Marilyn mengenai seorang aktres remaja popular ini. Dia sememangnya dikenali dengan watak gadis baik-baik atau kampung dalam kebanyakan drama yang dijayakan.

0 ulasan:

Catat Ulasan