Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Setia saya hanya kepada Ekin - Mawi

Posted:

KUALA LUMPUR - "Saya setia kepada Ekin seorang!"

Wanita terlepas hukuman mati

Posted:

GEORGE TOWN - Mahkamah Tinggi di sini semalam mengarahkan seorang wanita yang didapati tidak bersalah atas tuduhan menjerut leher dua orang anaknya hingga mati supaya menjalani rawatan mental di Hospital Bahagia Ulu Kinta, Perak selama perkenan Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang.

Asyraf muncul juara Imam Muda

Posted:

KUALA LUMPUR - Menepati ramalan, Muhammad Asyraf Mohd. Ridzuan, 26, diumumkan sebagai juara pada malam kemuncak program realiti dakwah, Imam Muda yang berlangsung di Dewan Muktamar, Kompleks Pusat Islam Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sini semalam.

Air Empangan Chereh dilepaskan Selasa ini elak banjir

Posted:

KUANTAN - Sebanyak 475 juta liter air sehari akan dilepaskan dari Empangan Chereh, Sungai Lembing dekat sini bermula Selasa ini sebagai persediaan menghadapi musim tengkujuh tidak lama lagi.

Padah panjat bangunan asrama

Posted:

KUALA LUMPUR - Tindakan seorang pelajar jurusan Pusat Asasi Sains Universiti Malaya (UM) memanjat bilik rakannya untuk mengambil telefon bimbit dan dompet yang tertinggal mengundang padah apabila dia maut setelah terjatuh dari tingkat lima bangunan tersebut semalam.

Bunuh: Suami isteri dibebas

Posted:

IPOH - Sepasang suami isteri dilepas dan dibebaskan tanpa dipanggil membela diri daripada tuduhan membunuh seorang lelaki yang sebelum ini didakwa sebagai 'kekasih gelap' kepada si isteri dalam kejadian tujuh tahun lalu.

TBBR kini tinggal kenangan

Posted:

MELAKA - Setelah lebih 25 tahun beroperasi, pusat peranginan Tanjung Bidara Beach Resort (TBBR) akhirnya ditutup mulai 17 Julai lalu.

KLFM hiburkan banduan penjara Kajang

Posted:

KUALA LUMPUR - Walaupun hujan lebat, lebih 1,000 banduan penjara Kajang tetap tidak berganjak untuk menyaksikan Konsert Raya 972 KLFM yang diadakan di dalam penjara tersebut petang semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan