Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Nicol, Azlan juara

Posted:

SEPERTI diramal ratu skuasy negara, Datuk Nicol Ann David dinobatkan selaku juara pada Kejohanan Skuasy Kebangsaan, semalam.

Selangor kekal kuasai carta liga

Posted:

SELANGOR terus mengukuhkan kedudukan selaku pendahulu Liga Super, lapor HELMI TALKAH.

Malaysia, Thailand terus bersaing

Posted:

MALAYSIA dan Thailand terus bersaing sengit untuk memburu gelaran juara keseluruhan pada Sukan Sekolah-Sekolah ASEAN edisi kedua yang sedang berlangsung di beberapa gelanggang sekitar Lembah Klang.

United bakal kehilangan Vidic

Posted:

LONDON - Manchester United menerima tamparan hebat berikutan kenyataan tonggak pertahanannya, Nemanja Vidic yang melahirkan hasrat untuk berhijrah ke Real Madrid.

Chelsea belum mahu mengalah

Posted:

LONDON - Chelsea belum mahu mengalah dengan usaha mereka mendapatkan khidmat bintang Liverpool, Fernando Torres.

Fabregas tidak akan tinggalkan Emirates

Posted:

LONDON - Arsenal boleh menarik nafas lega selepas berjaya dalam usaha mereka mengekalkan kapten, Cesc Fabregas di Emirates.

UM, USM, UUM, Kolej Inti hebat

Posted:

EMPAT Institusi Pengajian Tinggi (IPT) mengetepikan cabaran 33 lagi IPT yang lain untuk menempah slot ke saingan separuh akhir Kejohanan Ping Pong IPT 2010 bagi merebut Piala Timbalan Menteri Pengajian Tinggi yang berlangsung di Dewan Cina Chung Hwa, Kluang, semalam.

Rentap Futsal Parlimen Bera

Posted:

RENTAP Futsal Parlimen Bera akan menjadi acara kemuncak Fiesta Bera yang dijadualkan berlangsung pada 7 Ogos ini.

UiTM bermula dengan aksi garang

Posted:

UNIVERSITI Teknologi Mara (UiTM) bermula cemerlang pada hari pertama pusingan akhir Kejohanan Liga Bola Sepak IPT 2010 bagi merebut Piala Menteri Pengajian Tinggi.

Mascherano masih berdiam diri

Posted:

LONDON – Pengurus Liverpool, Roy Hodgson menjelaskan bahawa kegagalannya untuk mengadakan pertemuan dengan perancang, Javier Mascherano adalah disebabkan sikap pemain itu yang masih berdiam diri.

0 ulasan:

Catat Ulasan