Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Hidup dengan lauk kenduri

Posted:

HULU TERENGGANU - "Setiap hari anak-anak akan tanya, ibu apa lauk kita hari ini dan saya jawab tak ada.

Lagi mangsa Lubuk Yu meninggal dunia

Posted:

KUANTAN - Seorang pegawai bomba yang dijangkiti wabak Melioidosis dan Leptospirosis selepas menyertai misi mencari seorang mangsa lemas di Hutan Lipur Lubuk Yu, Maran meninggal dunia di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (HoSHAS) Temerloh semalam.

Guru gred 41 hingga 48 dibenar berpolitik

Posted:

KUALA LUMPUR - Bermula 1 Ogos ini, pegawai pendidikan perkhidmatan siswazah Gred DG41 hingga DG48 akan dibenarkan melibatkan diri dalam politik.

Jadi tahanan dalam kereta bapa

Posted:

TAIPING - Dua beradik yang sedang menunggu ibu bapa mereka di dalam sebuah kereta jenis Honda Accord menghadapi detik cemas apabila ditawan selama dua jam setelah kenderaan itu dilarikan tiga lelaki dalam kejadian di Kuala Kangsar dekat sini kelmarin.

Farah digugurkan kendali kes Anwar

Posted:

PUTRAJAYA - Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail semalam mengesahkan Timbalan Pendakwa Raya, Farah Azlina Latif telah digugurkan daripada pasukan pendakwaan yang mengendalikan kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Lelaki proses dadah dalam rumah

Posted:

KAJANG - Kegiatan jahat seorang lelaki yang bukan sahaja menjadikan rumahnya sebagai makmal memproses dadah, malah turut menyimpan 48 butir kelongsong peluru dan 11 penutup bom tangan terbongkar apabila kediamannya diserbu kelmarin.

'Terima kasih Perdana Menteri'

Posted:

KUALA LUMPUR - Disebabkan gaji yang rendah sebelum ini, terdapat kakitangan pos yang berhasrat untuk mencari pekerjaan lain.

Suami sempat hantar SMS terakhir

Posted:

BATU PAHAT - "Jaga diri baik- baik, abang dah nak terjun dah ni."

Elak jemaah haji hilang

Posted:

GEORGE TOWN - Bagi menangani masalah jemaah haji tersesat di Tanah Suci, Universiti Sains Malaysia (USM) akan memperkenalkan peralatan dengan frekuensi radio (RFID) kepada semua jemaah haji pada tahun ini.

RM500j kembangkan perniagaan

Posted:

KUALA LUMPUR - Petronas Dagangan Bhd. (Petronas Dagangan) memperuntukkan sebanyak RM500 juta untuk perbelanjaan modal bagi tahun kewangan 2010/2011.

0 ulasan:

Catat Ulasan