Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Banyak negara sudah tapis Internet

Posted:

KUALA LUMPUR - Banyak kerajaan sudah melaksanakan sekatan terhadap Internet dengan menapis akses pengguna kepada laman-laman web lucah serta berkaitan dengan politik dan agama.

Melayu paling ramai tengok porno

Posted:

KUALA LUMPUR - Satu kajian terbaru membuktikan remaja Melayu paling ramai melayari laman web lucah sekali gus mendorong mereka terjebak dengan gejala seks bebas berbanding kaum Cina dan India.

Sabung nyawa guna alat tiruan

Posted:

KUALA LUMPUR - "Saya dah serik pakai alat ganti tiruan. Disebabkan guna barang yang murah, nyawa saya hampir melayang."

Peniaga ketum anak beranak

Posted:

JERLUN - Kegiatan jenayah yang mendatangkan untung berlipat kali ganda memang tidak pernah menginsafkan pelakunya biarpun telah beberapa kali diserbu polis.

Datuk 'auta' dijel

Posted:

JOHOR BAHRU - Alasan menghidap diabetes dan darah tinggi tidak menghalang Mahkamah Sesyen di sini semalam menjatuhkan hukuman penjara dua tahun enam bulan kepada seorang warga emas yang mengaku bersalah menyamar sebagai Datuk.

Mayat bogel ditemui terikat

Posted:

MACHANG - Misteri menyelubungi mayat seorang remaja perempuan apabila dia ditemui tanpa identiti dan dalam keadaan berbogel dengan kesan tikaman di dada kiri di Sungai Bagan, Pulai Chondong dekat sini petang semalam.

NiQuitin hentikan tabiat merokok

Posted:

KUALA LUMPUR - Adakah anda ingin berhenti merokok tetapi tidak berjaya?

Depot PATI sesak, operasi dihadkan

Posted:

SEREMBAN - Depot tahanan di Lenggeng, Negeri Sembilan telah terlalu sesak menyebabkan operasi menahan dan menangkap pendatang asing tanpa izin (PATI) di negeri ini terpaksa dihadkan.

M2U Mobile mudahkan lagi transaksi

Posted:

KUALA LUMPUR - Maybank melancarkan perkhidmatan perbankan mudah alih ( M2U Mobile ) yang dapat diakses pelanggan menerusi telefon mudah alih mereka.

Public Bank catat untung suku kedua RM981.98 juta

Posted:

KUALA LUMPUR - Public Bank Bhd. (Public Bank) mencatatkan keuntungan pracukai lebih tinggi sebanyak RM981.98 juta bagi suku kedua berakhir 30 Jun 2010 berbanding RM819.78 juta yang dicatatkan di dalam tempoh yang sama tahun lepas.

0 ulasan:

Catat Ulasan