Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Kahwin sebelum 30

Posted:

BELUM terlewat untuk menggelarkan dia sebagai bunga yang sedang mekar. Harum kelopaknya belum pudar manakala kembangnya masih berseri. Dia si pelantun Bunga-Bunga Cinta yang sehingga hari ini masih menunggu kumbang setiawan menjamah emosi yang dalam.

'Saya malu dan tertekan'

Posted:

AHAD lalu, musibah yang menimpa juara MyStarz LG musim ketiga, Tom atau nama sebenarnya Raja Farah Afzal Raja Ikram, 25, dipukul beberapa lelaki di Damansara Utama, Selangor, sepatutnya tidak berlaku kerana orang Melayu dikatakan kaya budi bahasa.

Si nakal tolak gincu

Posted:

FANTASI Stracie Angie Anam, 20, mahu bergelar bintang dicapainya menerusi program realiti Akademi Fantasia musim keenam. Lagu-lagu Aku Stacy, Gagap, Cerah, Cinta Yang Kau Duga, Primadona, Pakai Buang dan Menggegar Dunia menjadi seleksi yang mempersembahkan aura seorang Stacy kepada khalayak.

Unik nama FBO

Posted:

MEREKA berkumpul awalnya sebagai rakan sekolah yang sama-sama menghabiskan masa dengan aktiviti jamming. Bermula sekadar suka-suka, grup yang dianggotai oleh Naim, Aied, Up dan Nuar ini kemudian sepakat menubuhkan sebuah band dengan nama unik, Flutter By Orizuka.

May Bakal Keluar Album Ulang Tahun

Posted:

EKORAN terlalu kerap diasak soalan yang sama setiap kali membuat persembahan, grup legenda ini akhirnya mengambil keputusan untuk mengurangkan jumlah persembahan mereka.

Que - pelakon jadi cikgu

Posted:

BERKELANA ke Kuala Lumpur untuk bergelar pelajar jurusan seni di Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (Aswara) merupakan satu kembara yang sangat mahal nilainya buat Que Haidar.

Keuntungan muzik muat turun

Posted:

DAHULU, membaca surat khabar sambil mendengar kaset atau cakera padat (CD) adalah perkara biasa. Namun, situasi itu berubah sedikit demi sedikit malah dikhuatiri tidak akan wujud selepas ini.

Tiga Macan tak goyang melampau

Posted:

PERTAMA kali menjejakkan kaki ke Kuala Lumpur untuk tujuan promosi, tiga gadis grup Tiga Macan ini penuh keterujaan.

Charice kebanggaan Filipina

Posted:

GADIS berusia 18 tahun ini mungkin masih berkhayal dengan pencapaiannya. Charice, nama ini sedang membangkitkan rasa cemburu khalayak melihatkan momen seninya dibalut nama-nama besar.Pada usia empat tahun, bakatnya sudah dikesan oleh sang ibu ketika dia menyanyikan lagu selamat hari jadi. Usia tujuh tahun, dia diperkenalkan secara formal dengan kelas muzik.

Duyung lelaki pertama

Posted:

LAGAKNYA berenang dan melibaskan ekor bersisik biru itu langsung tidak menampakkan kekok, seolah-olah kostum itulah yang menjadi pakaiannya sehari-harian. Dialah lelaki dua alam yang boleh hidup di laut dan bernafas di daratan.

0 ulasan:

Catat Ulasan