Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Sotong Paul akan bersara

Posted:

BERLIN - Sotong kurita selebriti, Paul yang menjadi sensasi kerana meramalkan tujuh perlawanan bola sepak Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan akan bersara daripada membuat ramalan perlawanan bola sepak.

Isteri ahli perniagaan marah Krisdayanti

Posted:

JAKARTA - Penyanyi terkenal, Krisdayanti atau KD (gambar) memberitahu dia telah bersedia untuk dipinang dan bernikah dengan seorang ahli perniagaan Timor Leste, Raul Lemos kerana lelaki itu telah bergelar duda, lapor sebuah akhbar semalam.

Skuad Sepanyol disambut meriah

Posted:

MADRID - Pemain-pemain bola sepak Piala Dunia Sepanyol diberikan sambutan meriah sejurus mereka tiba di Lapangan Terbang Barajas di sini semalam.

Perompak berkaki ayam ditangkap

Posted:

NASSAU, Bahamas - Pihak berkuasa Bahamas menangkap seorang wira pujaan di Internet, Colton Harris-Moore berumur 19 tahun yang dikenali sebagai perompak berkaki ayam di Resort Romora Bay, Pulau Harbour di sini kelmarin.

Misteri makhluk aneh di tasik Rusia

Posted:

TASIK CHANY, Rusia - Nelayan-nelayan di Rusia kini meminta pihak berkuasa melakukan siasatan berhubung kewujudan satu makhluk aneh mirip raksasa Loch Ness di Scotland, lapor sebuah akhbar semalam.

Guru tak malu jadi pelakon lucah

Posted:

LONDON - Seorang guru pendidikan seks, Benedict Garrett berumur 30 tahun kelmarin membuat pengakuan bahawa dia tidak malu menjadi seorang pelakon filem lucah, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan sumbang mahram kembali bersama

Posted:

GLENROTHES, Scotland - Seorang abang dan adik perempuannya yang didapati bersalah melakukan sumbang mahram kini tinggal serumah, dua tahun setelah mereka dilarang melakukan hubungan seks oleh seorang syerif di Scotland, lapor sebuah akhbar semalam.

Peminat Sepanyol ditumbuk pengawal keselamatan

Posted:

JOHANNESBURG - Seorang peminat bola sepak Sepanyol telah ditumbuk sehingga jatuh oleh seorang pengawal keselamatan apabila dia menceroboh masuk ke kawasan padang Stadium Soccer City di sini dan cuba meletakkan topi pada trofi Piala Dunia, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan