Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Memey diminta berhenti berlakon

Posted:

MEMEY Suhaiza, 22, terlihat matang sebelum usianya. Dia sering bercumbu dengan perasaan, emosi malah sikap toleransi.

Kami tidak akan tarik diri

Posted:

POLEMIK membabitkan penerbit serta pengarah popular Ahmad Idham dan David Teoh yang dilantik sebagai Ahli Lembaga Pengarah Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) oleh Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan (KPPK) menjadi topik panas kancah perfileman tanah air sepanjang minggu ini.

Tidak kisah lambat panas

Posted:

JEJAKA berambut panjang paras bahu ini sudah selesai dengan tuntutan mencari ilmu formal. Gambit Saifullah berjaya memegang ijazah kejuruteraan dan nilai ilmu itu disimpan seketika untuk sebuah pencarian yang lain.

Amir pendamping Ella

Posted:

USAI konsert Ella yang berlangsung di Istana Budaya, selain pujian terhadap kehebatan persembahan Ratu Rock itu, terpacul pertanyaan mengenai lelaki bermain gitar yang mendampingi Ella sepanjang konsert itu.

Zac Efron mahu solo

Posted:

ZAC EFRON telah hampir lima tahun mengikat cinta bersama Vanessa Hudgens namun dia mengakui belum mempunyai keinginan untuk berkahwin dalam masa terdekat.

Pakaian sebelum jadi banduan

Posted:

PELAKON dan penyanyi terkenal, Lindsay Lohan memilih pakaian yang sesuai sebelum bergelar banduan. Lindsay yang mesra dipanggil Lilo dijatuhkan hukuman penjara selama 90 hari atas kesalahan melanggar tempoh percubaan yang diberikan dalam kes memandu dalam keadaan mabuk.

Korban cinta KD

Posted:

KRIS DAYANTI atau mesra disapa KD nampaknya sudah bersedia untuk berdepan dengan segala risiko termasuk kritikan yang bakal dilemparkan oleh khalayak kepadanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan