Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Liverpool makin derita

Posted:

NASIB Liverpool terus malang apabila kini menghuni tangga ketiga tercorot Liga Perdana England selepas tewas buat kali ketiga musim ini kepada pendatang baru, Blackpool 1-2 di tempat sendiri semalam.

Kebangkitan Everton

Posted:

LONDON - Pengurus Everton, David Moyes memberitahu bahawa skuad kendaliannya itu tidak layak menduduki tangga tercorot dalam saingan Liga Perdana England ketika ini.

Selangor ke suku akhir

Posted:

SELANGOR muncul pasukan pertama mengesahkan slot ke peringkat suku akhir Piala Malaysia 2010 biarpun masih ada dua lagi perlawanan untuk diharungi.

Stoner kuasai GP Jepun

Posted:

JEPUN - Pelumba Australia, Casey Stoner muncul juara perlumbaan MotoGP buat kali kedua berturut-turut semalam.

Skuasy lubuk emas negara

Posted:

ATAS kertas, skuasy boleh dianggap sebagai 'lubuk emas' kontinjen negara pada Sukan Komanwel 2010.

Misi memburu emas bermula

Posted:

BURUAN pingat emas pada Sukan Komanwel 2010 akan bermula secara rasminya hari ini.

Piala Ryder disambung hari ini selepas 'banjir'

Posted:

NEWPORT - Buat pertama kali dalam sejarah, Kejohanan Golf Piala Ryder hanya dapat ditamatkan pada hari Isnin (hari ini) selepas permainan ditangguhkan akibat hujan lebat semalam.

Pendedahan berguna di Vietnam

Posted:

HO CHI MINH CITY – Andai dinilai keputusan dicatat skuad bola sepak kebangsaan sepanjang Piala Eximbank Millenium Thang Long 2010 yang berakhir kelmarin, ramai yang mungkin kecewa dan menganggap prestasi mereka semakin merosot.

Penembak Niue berlatih tembak burung, kelawar

Posted:

NEW DELHI - Sebuah negara kecil yang terletak di Pasifik Selatan, Niue terpaksa menggunakan burung dan kelawar hidup bagi membolehkan penembaknya berlatih sebelum ke Sukan Komanwel.

Youzhny juara Terbuka Malaysia

Posted:

PEMAIN Rusia, Mikhail Youzhny (gambar) berjaya menebus kekecewaan tahun lalu selepas muncul juara Kejohanan Tenis ATP Terbuka Malaysia 2010 yang berakhir di Stadium Putra, Bukit Jalil semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan