Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Keadaan Tun Mahathir stabil

Posted:

KUALA LUMPUR – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad, 85, dimasukkan ke Hospital Epworth, Melbourne, Australia semalam selepas mengalami jangkitan kuman pada saluran pernafasan.

Tiga maut nahas langgar babi hutan

Posted:

MARANG - Seorang ibu bersama anak tunggalnya terbunuh apabila kenderaan yang dinaiki terbabas selepas dirempuh seekor babi hutan dalam kejadian kira-kira pukul 8.15 pagi di Kilometer 54, Jalan Kuantan-Kuala Terengganu berhampiran Kampung Jambu Bongkok, Merchang dekat sini.

Seorang lagi ahli perniagaan hilang

Posted:

KLANG – Selepas dua ahli perniagaan dilaporkan hilang secara misteri ketika menjalankan urusan perniagaan di Banting, seorang lagi mangsa yang juga ahli perniagaan dikatakan turut menerima nasib sama apabila dia gagal dikesan sejak lebih setahun lalu.

'Tolonglah, saya nak jumpa anak'

Posted:

KUANTAN - Seorang kerani cedera di bahagian mata dan tengkuk selepas dilanggar sebelum kepalanya dipukul dengan topi keledar oleh peragut semasa dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Kampung Padang di sini Khamis lalu.

Sekolah Harapan sudah terima 10 remaja

Posted:

MELAKA - Bilangan pelajar Sekolah Harapan, institusi khas untuk remaja hamil luar nikah di sini, bertambah apabila lima lagi pelajar mendaftar masuk semalam.

Peniaga kita di Indonesia selamat

Posted:

KUALA LUMPUR - Timbalan Menteri Luar, Senator A. Kohilan Pillay berkata, syarikat Malaysia yang beroperasi di Indonesia tidak perlu risau dalam soal keselamatan kerana ada beberapa syarikat swasta di republik itu yang bukan sahaja menjadi jambatan penghubung malahan pelindung kepada peniaga Malaysia.

JBA tanggung hutang RM1.7 bilion

Posted:

ALOR SETAR - Pelaksanaan kadar tarif baru air di Kedah yang berkuat kuasa pada 1 Oktober lalu didakwa terpaksa dilakukan ekoran penyusunan semula hutang sebanyak RM1.7 bilion yang ditanggung Jabatan Bekalan Air (JBA) Negeri Kedah.

Pas pilih calon tidak merokok di DUN Galas

Posted:

KOTA BHARU - Pas akan memilih calon di kalangan mereka yang tidak merokok untuk bertanding pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas nanti.

0 ulasan:

Catat Ulasan