Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Salah sendiri

Posted:

LONDON – Manchester United harus menyalahkan diri sendiri apabila sekadar mampu mencatat keputusan seri tanpa jaringan dengan Sunderland di Stadium of Light pada aksi Liga Perdana England semalam.

Malaysia terlepas benam Singapura

Posted:

HO CHI MINH CITY - Pertembungan maruah Malaysia dan Singapura pada hari terakhir Piala Eximbank Millenium Thang Long 2010 di Stadium Thong Nhat petang semalam berakhir dengan keputusan seri tanpa jaringan.

Kelantan hitung nasib

Posted:

KELANTAN tidak mempunyai pilihan lain kecuali pulang dengan tiga mata penuh ketika menentang Negeri Sembilan di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi malam ini.

Stadium Darul Makmur dapat 'lampu hijau' FAM

Posted:

STADIUM Darul Makmur kini boleh digunakan kembali sebagai gelanggang kempen Piala Malaysia, lapor HAFIZ ABBAS .

'Kita mampu lepasi sasaran 10 emas'

Posted:

MENTERI Belia dan Sukan, Datuk Ahmad Shabery Cheek optimis kontinjen Malaysia mampu melepasi sasaran 10 pingat emas yang diletakkan pada Sukan Komanwel 2010.

Chelsea tidak rela berputih mata

Posted:

LONDON - Chelsea bakal berdepan satu lagi tugas sukar apabila melayan kunjungan Arsenal dalam saingan Liga Perdana England di Stamford Bridge malam ini.

Wenger masih mencari

Posted:

LONDON - Pengurus Arsenal, Arsene Wenger tetap memburu penjaga gol baru.

Hup Wei, Roslinda jadi taruhan

Posted:

SEKALIPUN tidak diletakkan sandaran bagi membawa pulang pingat pada temasya Sukan Komanwel 2010, barisan atlet olahraga Malaysia masih ada misi tersendiri yang perlu dilaksanakan di bumi New Delhi, India.

Benteng Liverpool bikin Hodgson resah

Posted:

LONDON - Masalah kecederaan yang dialami beberapa tonggak pertahanan Liverpool ternyata meresahkan pengurus skuad The Reds, Roy Hodgson.

Youzhny, Golubev buat perhitungan

Posted:

PEMAIN Rusia, Mikhail Youzhny akan membuat perhitungan dengan Andrey Golubev dari Kazakhstan pada aksi final Kejohanan Tenis Terbuka Malaysia 2010 hari ini, lapor SAHLIZAH MOHAMED.

0 ulasan:

Catat Ulasan