Kosmo Online - Dunia

Kosmo Online - Dunia


Tentera selamatkan Presiden dikepung

Posted:

QUITO - Ecuador diletakkan di bawah perintah darurat semalam selepas askar-askar menyelamatkan Presiden Ecuador, Rafael Correa dari sebuah hospital selepas dia dikepung oleh anggota-anggota polis dan melepaskan gas pemedih mata ke arahnya.

Dua wanita dirotan di Aceh

Posted:

BANDA ACEH , Indonesia - Dua wanita dirotan di wilayah Aceh, Indonesia semalam kerana menjual makanan semasa bulan Ramadan, kata seorang pegawai.

Laman web untuk si curang

Posted:

LONDON - Satu laman web yang menggalakkan suami berlaku curang kini telah melanda Britain, lapor akhbar The Sun semalam.

Pulau tenggelam setiap kali bulan mengambang

Posted:

JAKARTA - Dua buah pulau di Sumenap, Madura, Indonesia akan tenggelam setiap kali bulan mengambang, lapor sebuah akhbar semalam.

Bot diperbuat daripada ais cair

Posted:

GOSPORT, Britain - Percubaan beberapa pengacara stesen perbadanan Penyiaran British (BBC) untuk belayar dengan sebuah bot diperbuat daripada ais gagal apabaila ia cair dan karam di laut di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Sut robot beri kekuatan 17 kali

Posted:

BANDAR SALT LAKE - Satu sut robot yang dicipta oleh firma pertahanan Raytheon di sini, Amerika Syarikat akan membantu si pemakainya mempunyai kekuatan 17 kali daripada biasa, lapor sebuah akhbar semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan