Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Profil popular Adi Putra

Posted:

BARANGKALI, nama eksotik Adi Putra itu sendiri menyumbang pesona kepada pemilik tubuhnya ketika ini. Tujuh tahun dalam industri, Adi kini berdiri sebagai aktor berbagai sisi.

Linkin Park mencuba kelainan

Posted:

ADA pesanan yang mahu disampaikan oleh enam jejaka yang berpayungkan nama Linkin Park ini. Ujar Chester Bennington, Rob Bourdon, Brad Delson, David Farrell, Joe Hahn dan Mike Shinoda: "Buat mereka yang sudah mengenali grup kami, kalian bakal perasan tentang kelainan bunyi dalam album A Thousand Suns."

Impian kecil pengantin jutawan

Posted:

KISAH mempelai baru itu bermula dengan satu bidikan lensa di Genting Highlands empat tahun lalu. Sejak kali pertama merakamkan gambar atas dasar peminat dan artis, mereka tidak pernah bersua mahupun berhubungan.

Mari Menarilah pula!

Posted:

IMBAS semula perjalanan program realiti Sehati Berdansa yang berlangsung selama tiga musim di Astro Ria, ada yang menyebut program yang mengangkat selebriti sebagai juara tarian itu mempunyai sumpahan tersendiri.

Katrina vs Deepika

Posted:

KEDUA-DUA bintang Bollywood ini khabarnya sedang bermusuhan kerana berebutkan sesuatu. Deepika Padukone dan Katrina Kaif kini berlumba-lumba untuk mendapatkan watak heroin di samping Akshay Kumar dalam filem Joker.

Patung Hrithik di London

Posted:

BINTANG super Bollywood, Hrithik Roshan telah terbang ke London bersama isterinya untuk proses pengukuran badannya sebelum patung figuranya dipertontonkan di muzium lilin Madame Tussauds.

SMS palsu 'Luna Maya'

Posted:

NAMA Luna Maya terus panas meskipun dia mengambil keputusan untuk berdiam diri buat masa ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan