Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Pertembungan maruah

Posted:

HO CHI MINH CITY – "Jangan pula kita kalah dengan Singapura kerana ia maruah bola sepak negara."

Hodgson: Satu mata memadai

Posted:

PARIS - Pengurus Liverpool, Roy Hodgson menganggap satu mata yang diperoleh pada aksi menentang FC Utrecht dalam saingan Liga Europa awal pagi semalam sudah memadai buat skuad The Reds .

'Benteng United mantap'

Posted:

LONDON - Rio Ferdinand (gambar) yakin benteng pertahanan Manchester United kini kembali mantap.

Kasut Emas milik Messi

Posted:

BARCELONA - Penyerang sensasi Barcelona, Lionel Messi menerima Anugerah Kasut Emas selepas muncul selaku penjaring terbanyak di kalangan pemain kelab-kelab Eropah musim lalu.

Penguasaan pesilat antarabangsa

Posted:

NAMPAK gayanya, nasib kurang menyebelahi pesilat negara dalam caba- ran silat seni apabila majoriti kemena- ngan didominasi pesilat antarabangsa pada Kejohanan Pencak Silat Antara- bangsa Piala Timbalan Perdana Menteri 2010 di IOI Mall, Kulaijaya, Johor semalam.

Saya yakin temasya ini berjalan lancar - Zolkples

Posted:

KETUA Pengarah Majlis Sukan Negara, Datuk Zolkples Embong menyuarakan keyakinan mengenai kelancaran Sukan Komanwel 2010 di New Delhi, India yang akan membuka tirainya esok.

UCI kagum pencapaian pelumba Malaysia

Posted:

MELBOURNE - Nama Malaysia kini semakin mendapat perhatian dunia apabila Kesatuan Berbasikal Dunia (UCI) telah mengiktiraf negara sebagai antara kuasa besar dalam arena sukan basikal antarabangsa.

Langkah Kelantan tak sempurna

Posted:

PERLAWANAN peringkat kumpulan saingan bola sepak Piala Malaysia akan memasuki fasa kedua dengan setiap pasu- kan bakal menghadapi tiga lagi perlawanan sebelum hanya dua pasukan yang layak akan mara ke pusingan kedua.

Skuad AS sudah bersedia

Posted:

NEWPORT - Phil Mickelson sedia melakukan pukulan sempurna apabila bintang golf Amerika Syarikat itu memulakan aksi pertamanya dalam misi mempertahankan kejuaraan pada Kejohanan Golf Piala Ryder di Celtic Manor semalam.

0 ulasan:

Catat Ulasan