Kosmo Online - Negara

Kosmo Online - Negara


Fasha berani tunjukkan cinta

Posted:

KUALA LUMPUR - Setelah tiga bulan mendiamkan diri, pasangan kontroversi Fasha Sandha dan Rizal Ashram Ramli muncul bersama di khalayak umum semalam.

Dia Fadila kini isteri Redza

Posted:

KUALA LUMPUR - Percintaan yang berputik pada November tahun lalu berakhir di jenjang pelamin buat penyanyi Dia Fadila dan pasangannya, Redza Abdullah Sanusi semalam.

Zaida ditawar tapak baru di Alamanda

Posted:

PUTRAJAYA – Pemilik butik pakaian muslimah Zaida's Collection, Zaida Abdul Aziz ditawarkan tapak niaga yang baru oleh pihak pengurusan Alamanda setelah diminta keluar dari pusat beli-belah itu atas alasan tidak mencapai sasaran jualan.

Polis maut kejar pelesit rempit

Posted:

KUALA LUMPUR – Semalam ialah hari yang paling bermakna buat Cif Inspektor Mohd. Khairuzaini Mohd. Zain kerana pada hari berkenaan genap sembilan tahun dia berkhidmat sebagai pegawai polis selepas menyertai pasukan itu pada 1 Oktober 2001.

Jangan guna ah long jadi penjamin

Posted:

KUALA LUMPUR - Pengarah Mahkamah Kuala Lumpur, Azizah Mahamud semalam mengesahkan bahawa satu notis awam mengingatkan orang ramai supaya tidak terpedaya dengan tawaran peminjam wang tidak berlesen bagi tujuan bayaran ikat jamin ditampal di setiap lokasi mahkamah.

Kes 29 pelatih serenti 15 Okt.

Posted:

BUTTERWORTH - Mahkamah Sesyen di sini semalam menetapkan 15 Oktober ini untuk perbicaraan 29 pelatih Pusat Serenti Kampung Selamat, Tasek Gelugor di sini yang merusuh pada 19 Jun tahun lalu.

Hukuman jaga kaki seks ditambah

Posted:

KUALA LUMPUR – Hasrat seorang jaga untuk dibebaskan dari penjara Isnin ini kerana menyiarkan gambar bogel serta gambar hubungan sejenis dirinya di laman web tiga tahun lalu tidak kesampaian apabila Mahkamah Tinggi di sini semalam mengubah perintah hukuman penjara terdahulu selama enam bulan kepada setahun.

Eye On Malaysia dipindah keluar

Posted:

MELAKA - Setelah hampir sembilan bulan ditutup, akhirnya roda gergasi Eye On Malaysia dipindah keluar dari sini semalam.

Bantah pusat pelupusan sampah

Posted:

BACHOK – Lebih 500 penduduk di Kampung Beris Lalang dekat sini mengadakan piket membantah tindakan kerajaan negeri menjadikan kawasan kampung mereka pusat pelupusan sampah sejak Mac lalu.

0 ulasan:

Catat Ulasan