Kosmo Online - Sukan

Kosmo Online - Sukan


Subkhiddin menuju puncak

Posted:

SUBKHIDDIN Mohd. Salleh berlepas ke Afrika Selatan hari ini dengan misi mencipta sejarah menjadi pengadil pertama dari Malaysia yang mengadili perlawanan pada pusingan akhir Kejohanan Bola Sepak Piala Dunia 2010.

Henry mungkin hilang posisi

Posted:

TUNIS - Penyerang prolifik Perancis, Thierry Henry mungkin sekadar memanaskan bangku simpanan pada pusingan akhir Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan.

Saya mohon maaf - Tanaka

Posted:

TOKYO - Tonggak pertahanan Jepun, Tulio Tanaka memohon maaf di atas kesilapan yang dilakukannya ketika tewas 1-2 kepada England pada aksi persahabatan di Graz, Austria kelmarin.

Sathia: Kelantan perlu fokus pada perlawanan

Posted:

"FOKUS kepada perlawanan dan jangan fikir pasal Selangor."

Mourinho sah jadi jurulatih baru Real

Posted:

MADRID - Real Madrid akhirnya mengumumkan Jose Mourinho sebagai jurulatih baru mereka pada satu sidang media semalam.

Brazil tetap pasukan pilihan

Posted:

TAMPIL dengan status selaku juara terbanyak, Brazil sekali lagi diletakkan sebagai pasukan pilihan pada kempen Piala Dunia 2010 yang akan berlangsung di Afrika Selatan, 11 Jun ini.

Atlet elit sandaran Terengganu

Posted:

SKUAD olahraga Terengganu meletakkan harapan yang tinggi kepada beberapa atlet elit tanah air dalam misi memburu lapan pingat emas pada temasya Sukan Malaysia (Sukma) XIII di Melaka bermula 10 Jun ini, lapor MUSTAPA LAKAWA.

Hamilton akui selesa pada GP Turki

Posted:

LONDON - Lewis Hamilton mengakui dia berada di tempat yang sungguh selesa apabila pemandu Red Bull, Sebastian Vettel dan Mark Webber berlanggar sesama sendiri pada perlumbaan Formula Satu (F1) Grand Prix (GP) Turki, kelmarin.

Djokovic mara ke suku akhir

Posted:

PARIS - Pemain pilihan ketiga, Novak Djokovic mara ke suku akhir selepas menang 6-4, 2-6, 6-1, 6-2 ke atas pemain Amerika Syarikat, Robby Ginepri pada Kejohanan Tenis Terbuka Perancis semalam.

Johnson tambah koleksi Jelajah PGA

Posted:

FORT WORTH, Texas - Bekas juara Master, Zach Johnson bangkit daripada ketinggalan untuk merekodkan kemenangan dengan kelebihan tiga pukulan pada Kejohanan Golf Jemputan Crowne Plaza 2010 kelmarin.

0 ulasan:

Catat Ulasan