Kosmo Online - Hiburan

Kosmo Online - Hiburan


Anang, Syahrini saling memilih

Posted:

ADA adegan usik-mengusik pada lembaran temu bual kali ini. Bukan antara penulis dengan artis, sebaliknya antara Anang dan Syahrini yang lebih gemar memerli manja sambil mengusik dengan kata-kata yang hanya mereka fahami.

Saya lelaki normal - Anang

Posted:

MASA-MASA bersama semakin hari semakin memakan waktu yang panjang. Sama-sama berpimpin tangan di atas pentas, manakala di luar pentas mereka banyak mengusik dan berbicara serius perihal dunia seni.

KRU main bisnes AF8

Posted:

AKADEMI FANTASIA musim kelapan (AF8) meninggalkan kaca TV dengan catatan pelbagai warna, sedikit mendukacitakan, bukan warna-warna ceria yang ingin diperhatikan sebaliknya warna-warna hitam, kelabu dan suram yang mendominasi keadaan.

Komen Edry

Posted:

INI bukanlah kali pertama Edry bekerjasama dengan pihak Astro Entertainment Sdn. Bhd. Sebelum ini, dia sudah berpengalaman menggubah lagu untuk alumni AF seperti Mila, Stacy, Adam, Mawi, Marsha dan Dafi.

Amy gegar kampung halaman

Posted:

"TIGA faktor penting untuk sebuah konsert adalah bunyi, pencahayaan dan atmosfera. Apabila tiga faktor penting ini lengkap dan sempurna, maka baru kita dapat merasakan kesemuanya dalam satu konsert yang meriah," ujar Amy, 'datuk' rock yang juga vokalis Search.

Shiqin bakal ratu filem

Posted:

TERLALU awal untuk meletakkan gelaran bakal ratu filem untul gadis yang bernama Shiqin ini. Namun, menelaah perjalanan kerjaya lakonannya, dia yang berusia 19 tahun dilihat terbalut tuah.

Tarian jalanan bukan perosak

Posted:

MENJADI program realiti 'battle dance' terbaru terbitan 8TV, Showdown 2010 yang disiarkan setiap Rabu dilihat antara program yang berjaya mencuri perhatian ramai penggemar seni khususnya tarian walaupun formatnya tidak dipinjam daripada program realiti luar negara.

Pasha tolak janda

Posted:

PASHA mengaku jika satu hari nanti dia menamatkan status dudanya, yang bakal dikahwini adalah anak dara dan bukan wanita berstatus janda.

Katrina paling dicari

Posted:

PELAKON cantik, Katrina Kaif telah menjadi selebriti paling dicari di laman web.

Badan T-ara Hyomin buruk?

Posted:

WALAUPUN dikagumi kerana mempunyai bentuk badan yang kurus, namun T-ara tetap tidak berpuas hati.

Lukisan Kate lesap

Posted:

SELAIN bidang peragaan, satu lagi hal yang menarik minat model Kate Moss adalah lukisan. Jadi tidak hairanlah jika model ini gemar mengumpul lukisan-lukisan mahal di rumahnya. Namun, baru-baru ini tiga buah lukisan berharga milik Kate dikatakan telah hilang.

Catherine bogel, Michael gembira

Posted:

KEPUTUSAN pelakon cantik, Catherine Zeta Jones untuk bergambar bogel sempena ulang tahun ke-40nya mendapat sokongan penuh suaminya, Michael Douglas. Malah, suaminya itu menyukai gambar-gambar isterinya yang dikatakan seksi. Pelakon, Michael Douglas menyatakan rasa bangganya melihat isterinya masih layak difotokan walaupun sudah masuk usia 40 tahun.

Baik mati dari masak

Posted:

PELAKON cantik yang disingkirkan daripada filem Transformers 2 gara-gara terlalu kurus ini mempunyai falsafah hidup tersendiri. Menurut Megan Fox, dia memilih mati kelaparan daripada harus berada di dapur dan memasak makanan untuk dirinya sendiri.

Pencarian lelaki sempurna

Posted:

MEMILIH tajuk Andartu Terlampau... 21 Hari Mencari Suami, awal-awal lagi ia satu biasan kepada penerbit dan pelakon utama filem berkenaan, Haliza Misbun yang sudah kalis dengan soalan kahwin dan dicap sebagai anak dara tua (andartu).

Lisda teruja jadi psiko

Posted:

LAPAN tahun bergelumang selut dan emas dunia lakonan, wanita yang pernah diangkat sebagai Pelakon Harapan Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia Ke-16 pada 2003, Lisdawati Nazaruddin, 31, kini banyak kelibatnya menghiasi layar kaca.

0 ulasan:

Catat Ulasan